luni, 18 martie 2013

Amintirile e ce-ti ramane atunci cand nu-ti ramane nimic...





Tot ce-ţi rămâne atunci când nu-ţi mai rămâne nimic, tot ceea ce vrei atunci când nu mai vrei nimic,tot ce mai primesti atunci cand nu mai primesti nimic sunt amintirile... imaginii trecatoare ale proprieii vieti, momente pierdute in timp si regasite in suflet, e tarziu, trecutul nu se mai poate schimba,si tot ce-mi raman sunt amintirile, recii , frumoase, bune sau mai putin bune, amintirii dulci-dureroase ale trecutului , al momentului trecerii tale prin viata mea ... si poate ca amintirea e pedeapsa pentru lucrurile pe care le regret, şi e mângâierea pentru lucrurile care regret că s-au terminat...  Cel mai mult insa ma chinuie amintirea ta, un amalgam de culori amestecate cu franturi de conversatie, mangaieri, soapte,imbratisari ....etape care nu se mai repetă, momente care nu se mai întorc, speranţe care încă ma bântuie. Momente pierdute în timp, visuri eşuate pe ţărmurile dorinţei, cuvinte nespuse...deziluzie. Amintirile ma ţin în viaţă în astfel de momente. Amintirile rămân pentru totdeauna.... Amintirile ma trag de mânecă în cele mai nepotrivite situaţii, cu glasul lor de bunică înţeleaptă: "Mai ştii cum era când...?"amintirile creează visuri, speranţe noi, dorinţe mai puternice... Amintirile nu ţin de cald sau de foame, dar ţin de singurătate..... imi amintesc cum era! Şi pentru un moment sunt acolo, în trecut, exact ca atunci, sau poate mai matură, şi  spune: "Ce frumos a fost!"...

Da!.. ce frumos a fost... insa a fost si nu se mai intoarce, si ma intreb pana cand vor putea amintirile sa-mi tina de cald, si de singuratate?!.... pana cand vor putea amintirile sa inlocuiasca viata.... nu pentru mult imi spun, stiu ca ar trebui ca totul sa ramana undeva in urma iar eu sa-mi continui viata,stiu ca amintirile nu te pot inlocui, ceea ce nu stiu este de ce ma amagesc cu amintirii, cu franturi dintr-o viata trecuta.... Tot ce-mi doresc e sa pot sa-mi continui viata, de aici de la zero.... din punctul asta in care nu mai am nimic dacat amintirile... din punctul asta in care iti spun "adio"...

Adio, iubirea mea!, ne vedem in amintirile mele!!!.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu