duminică, 18 noiembrie 2012

Scrisoare pentru mama mea!

Scumpa mea mama, vreau sa incep aceasta scrisoare prin a-ti multumi, pentru tot ce ai facut pentru mine, pentru toate sacrificiile pe care le-ai facut , pt tot ce mi-ai oferit, pentru imensa ta rabdare pe care ai avut-o atunci cand eu mi-am ratacit strada... Iti multumesc pentru ca m-ai iubit atunci cand nu meritam...iti multumesc pentru toate cuvintele de incurajare , insa si mai mult iti multumesc pentru cele de mustrare.
Imi amintesc toate lacrimile ce le-ai varsat pentru mine, si stiu ca datorita tie si imensei iubiri ce mi-o porti am ajuns sa fiu omul de astazi... Iarta-ma mama, iarta-ma pentru toate suferintele pe care poate constient sau inconstient ti le-am provocat... Te iubesc mama, esti cel mai frumos dar primit de la viata, esti taria mea, esti sprijinul meu, esti refugiul meu atunci cand viata ma apasa... Astazi mi-am lasat sufletul sa cada mama,si mi-as dori sa fi langa mine, sa ma ti in brate asa cum faceai cand eram un copil speriat de vise urate sau de furtuna... in fond , vezi tu chiar daca am crescut in realitate sunt aceasi copila fragila si speriata pe care o leganai la pieptul tau sa adoarma. Astazi mai mult ca niciodata am nevoie de taria ta , mama, am nevoie de dragostea si alinarea ta... Stiu ca-mi vei spune ca sunt mare de-acum insa vezi tu, azi am cazut , mi-am lasat sufletul sa cada si am nevoie de tine sa ma ridici si sa-mi pansezi sufletul sangerand asa cum faceai in trecut cu genunchi mei juliti, cu un sarut faceai durerea sa dispara...
Mi-e dor de tine mama, astazi mai mult ca oricand!!..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu