vineri, 28 iunie 2013

Spune-mi ceva frumos!



Azi am atata nevoie de tine...

Asa ca te rog,

Spune-mi ceva frumos

Spune-mi ca ma iubesti,

sau

spune-mi ca imbatranesc frumos!






Ma macina un sentiment de nesiguranta de ceva timp, nu de foarte mult timp dar de ajuns sa-mi dea o senzatie neplacuta, care a pus stapanire pe mine ...nu stiu de ce oare...nu pot gasi un motiv anume, sau poate nu vreau...nu stiu...dar sunt sigura ca nu imi place. Cred ca mai mult ma stapaneste oboseala, careia nu prea ii fac fata in ultimul timp,ceea ce este ciudat pentru mine care puteam sa continui zile , saptamanii fara prea mult somn- oare sa fie semn ca incep sa imbatransc- asta e cauza nesigurantei mele, si daca inchid ochii mi se pare ca doar ieri ce eram copilul fericit ce alerga pe dealurile dimprejurul casei, iar astazi dupa doar o clipire am deja 30 de ani, am inceput deja sa ma uit in oglinda dupa riduri... viata trece asa de repede, mult prea repede si mi-e teama ca nu o sa am timp sa fac tot ce imi doresc... In ziua cand implineam 10 ani am facut operatie de apendicita si imi amintesc si acum cat de speriata eram, ma gandeam ca o sa mor si imi veneau in minte atatea lucruri pe care as fi vrut sa le fac sau locuri care mi-as fi dorit sa le vizitez, cand am realizat ca nu-i nimic grav si o sa fiu bine am intocmit o lista cu lucruri de facut si locuri de vizitat, lista care intre timp a mai crescut, si realizez ca nu am ajuns nici macar la jumatatea listei... Astazi ma macina nesiguranta, teama....


 

                               


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu