marți, 23 iulie 2013

Gandul ce-l strang in palma iti poarta iubirea...

Stau la fereastra si privesc absenta pe geam...

gandurile mele sunt un amalgam de culori,albe ,gri,albastre

si le las sa zboare departe , poate ,se vor pierde

printre ramurile copacilor ce-mi tin companie in singuratate,

poate vor ramane agatate acolo

si sper ca adierea vantului sa le risipeasca

sa nu le mai aduca inapoi

Dar tu ,mi-ai prins un gand si mi l-ai pus in palma

Mi-ai spus atunci : "Pastreaza-l,este IUBIREA"

Nu il lasa sa plece,o sa il pazim impreuna sa nu fuga,

O sa il harnim cu dorinte si vise ,

si o sa il facem stralucitor asemeni soarelui,

sa ne incalzeasca inimile

impietrite de atata durere...

Te ascult si imi strang palma cu putere,

de teama sa nu imi alunece printre degete gandul ce-ti poarta iubirea...  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu