vineri, 9 august 2013

M-ai intrebat ce inseamna pentru mine fericirea ...


Fericirea pentru mine e simpla, înseamnă să mă pot bucura de orice nimic, să îmi simt sufletul plin de o emoţie încântătoare, pe care nu o pot explica... fericirea pentru mine este o dupa-amiaza  ploioasa in care stau in pat si ma pierd printre randurile unei carti... fericirea pentru mine e atunci când am gustat clipa, fără să mă gândesc la trecut sau viitor, când am uitat de mine pentru a mă gândi la alţii, când am făcut ceea ce îmi plăcea, când am împletit gânduri şi speranţe şi am văzut cu ochii minţii viitoarele bucurii....

Insa fericirea mea, adevarata mea fericire ai fost tu!...
Azi insa  toata fericirea care imi ramane este o carte buna intr-o dupa-amiaza ploioasa!












"I'm talking about fate here - when feelings are so powerful it's as if some force beyond your control is guiding you to someone who can make you happy beyond your wildest dreams."



"I smiled to many people for more than a billion times; but when I first saw you, my heart took over and smiled for the first time."





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu