duminică, 25 mai 2014

La multi ani mie!




Este ziua mea, ar trebui sa ma bucur intr-un anume mod insa nu pot.... prea multa tristete si durere s-au acumulat in jurul acestei zile... ar trebui sa fie una din cele mai frumoase zile din an insa pentru mine este doar o zi plina de tristete si singuratate.... cu multi ani in urma cineva mi a salvat viata cu pretul vieti lui, iar azi nu pot sa nu ma intreb daca sacrificiul lui sa meritat... nu am facut nimic deosebit in viata asta, nimic care sa merite un asemenea sacrificiu... povara aceasta devine din ce in ce mai grea, mai dureroasa, imi sfasie inima in mii de bucatele ... simt ca se naruie totul in jurul meu si nu stiu unde sa mai gasesc puterea sa merg mai departe.... 
Zi de zi adun cioburile vietii mele distruse, mainile sangerande nici nu mai simt durerea.... sunt mai decisa ca oricand sa mi reconstuiesc o viata doar a mea... de azi doar eu voi conta si voi invata sa ma iubesc asa cum nu am facut-o niciodata!!
Asadar, mie insumi imi zic LA MULTI ANI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu