miercuri, 27 mai 2015

Acasa!!!!



Si zic; e tare bine acasa!!... pentru cei care nu au plecat niciodata in afara la munca vad implinirea la cei care traiesc departe de tara lor, crezand ca implinirea adevarata sunt cele cateva sute de euro castigate in plus, fara sa realizeze cat de greu sunt castigati acei bani, si aici vreau sa explic ce inteleg prin greu, nu munca in sine pt ca aia e aceiasi oriunde , ci faptul ca nu esti in tara ta in casa ta, sa stai cu chirie mereu preocupat sa nu vina prea multa lume la tine in vizita sa nu se supere proprietarul , sau daca nu iti permiti o locuinta a ta si stai la comun aveti idee cum e sa iti astepti randul la baie sau la bucatarie sa ti gatesti ceva dupa o zi de munca?!!....

Si ajung din nou la afirmatia initiala... E TARE BINE ACASA.... Nu uitati ca adevarati fericiti sunteti voi cei care stai in tara voastra in casa voastra, nu cele cateva sute de euro pe care cei plecati ii castiga... eu pentru prima data in 10 ani am stat suficient de mult acasa incat sa-mi pot planta flori, nu exista bucurie mai mare decat sa ma trezesc si sa ma bucur de ele, de casa mea, rodul muncii mele... Si pot afirma ca adevarata viata e aici, in casa mea, in tara mea, printre oamenii care ma iubesc!!!!.....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu