duminică, 26 iulie 2015

Dezvoltare personala: O carte pe saptamana!!



Sunt dependenta de dezvoltare personală de vreo cativa ani. În tot acest timp am citit mii de articole, câteva zeci de cărți de dezvoltare personală și am scris despre ceea ce cred eu că ar putea face un om ca să se dezvolte personal si spiritual. Unul din proiectele mele favorite este - O carte pe saptamana!... Da!! cititul este foarte important pentru mine, este esential pentru dezvoltarea mea personala si spirituala.
Dezvoltare personală nu înseamnă să gândești pozitiv.Dezvoltare personală înseamnă să joci jocul după regulile tale.
Dezvoltare personală nu înseamnă să citești un articol de self-help/zi. Te poți dezvolta personal și fără să înțelegi ideea de dezvoltare personală.
Termenul “dezvoltare personală” este un clișeu și doar atât. Nu mai înseamnă nimic, pentru că toată lumea îl folosește, insa nimeni nu pune in practica, multa lume citeste dar putin se las transformati si inca si mai putin simt adevarata putere a cuvintelor!!
Va provoc sa va lasati atinsi de ceea ce cititi, lasati cunostintele acumulate sa va schimbe viata!!



Din proiectul meu de dezvoltara personala : O carte pe saptamana!

Va recomand Osho Viaţa este aici şi acum
Fiecare se simte inferior într-un fel sau altul. Motivul este neacceptarea faptului că fiecare este unic. Nu se pune problema superiorităţii sau a inferiorităţii. Fiecare face parte dintr-o categorie care îi este proprie, şi din acest lucru nu rezultă nicio comparaţie. Noi nu le-am permis oamenilor să se accepte pe ei înşişi aşa cum sunt. În clipa în care te accepţi aşa cum eşti, fără nicio comparaţie, orice inferioritate şi orice superioritate dispare. În acceptarea totală de sine vei fi liber de aceste complexe de inferioritate sau superioritate. Altfel, vei suferi toată viaţa. Şi nu pot să-mi închipui o fiinţă care să aibă totul în această lume. Unii n-au ezitat să încerce, dar au eşuat lamentabil. Fii doar tu însuţi şi va fi suficient. Eşti acceptat de soare, eşti acceptat de lună, eşti acceptat de arbori, de ocean, de pământ. Ce poţi să îţi doreşti mai mult? Eşti acceptat de întregul univers. Bucură-te şi savurează acest lucru!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu