marți, 21 martie 2017

Se pare ca am uitat ca a trai si a supravietui nu e acelasi lucru...






Trăim zilnic ceea ce se numeşte rutină. Cu toţii suntem familiarizaţi cu semnificaţia ei, cu aspectele ei neproductive şi cu spaţiul pe care ni-l ocupă. Am deveni cu toti roboti functionali care indeplinesc zilnic un numar de operatiuni, limitate as spune eu .... dimineata ne trezim in graba, ne bem cafeaua in graba si alergam spre serviciu, spre scoala, cu greu realizam ca intre facturi, banci, treburile casnice, copii , familie am uitat sa traim, ne vom amagi spunandu-ne ca asta e viata.... insa cu toti stim ca viata ar trebui sa insemne mai mult!!!...


Realizez ca am devenit un popor care traieste doar doua zile pe saptamana ( in weekend) si asta atunci cand nu suntem prea obositi ...Se pare ca am uitat ca a trai si a supravietui nu e acelasi lucru...

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu