vineri, 14 decembrie 2012

O scrisoare pentru tine!

Am vazut de curand un film minunat care mi-a amintit frumusetea si gratia "scrisorilor" autentice, suntem atat de obisnuiti cu posta elecronica incat am uitat farmecul scrisorilor de altadata, postasul odata atat de asteptat azi nu mai aduce decat facturile si diferite instiintari de plata. Mi-am dorit asadar sa impart cu voi frumusetea unei scrisori  a carei putere este uimitoare, cuvinte scrise din inima, cuvinte care au reusit sa schimbe viata unei tinere domnisoare...



              Draga mea,

   Sper ca aceasta scrisoare sa te gaseasca sanatoasa, am vrut sa-ti scriu de multa vreme, eu sunt batran de-acum si ma intreb ce s-a intamplat cu tine de-a lungul anilor, sper ca iti apreciezi viata si izvorul ei.

    Adu-ti aminte ca esti frumoasa si gratioasa si ca esti aici cu un scop unic, stiu ca viata poate fi dificila uneori si ca e usor sa pierdem din vedere lucrurile care conteaza cu adevarat, dar am incredere ca in sufletul tau sti ce este pretios in viata ta, adu-ti aminte sa faci cel putin un lucru in fiecare zi care sa dea sens existentei tale. Priveste in jurul tau dupa mesajele de adevar si frumusete ascunse in fiecare copac, in fiecare floare in fiecare fiinta umana, suntem cu totii conectatii pentru a ne intelege, a ne iubi si a ne incuraja reciproc. Sper ca sti ca esti iubita profund si ca sunt multii care te privesc pentru a gasi in tine un exemplu care inspira si inalta. Iti multumesc ca esti o astfel de persoana buna, de cand erai mica ai fost aleasa pentru lucruri mari, aveai un spirit special, ai darul de ai face pe ceilalti oamenii sa aibe o parere buna despre ei insisi prin faptul ca esti draguta si atenta. S-ar putea uneori sa te simti singura in aceasta lume, insa sa sti ca nu esti, Cineva se uita la tine si binecuvinteaza viata ta chiar daca uneori e posibil sa nu realizezi asta. Fericirea ta e rasplatita de fericirea pe care o oferi altora, te asigur ca daca dai din suflet vei primi binecuvantarile unei vietii pline de scop si bucurie.

    Sper sa-ti pastrezi spiritul vesel si am incredere ca esti bine, pentru moment iti trimit un sentiment profund de recunostinta si bucurie, fie ca Domnul sa te binecuvinteze intotdeauna.

                                                         

                                                                           Cu drag, prietenul tau.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu