miercuri, 26 decembrie 2012

Un cadou special!




In ziua de Craciun  m-am simtit atat de singura, desi inconjurata de persoane, am un gol imens in suflet, mi-e un dor nebun de tine si de tot ce ai reprezentat in viata mea, mi-e un dor nebun sa rad, da sa rad asa fara motiv cum faceam de fiecare data cand te vedeam.... Sunt zile sfinte, zile de sarbatoare, zile in care miracolele se intampla imi spuneam, insa cu cat imi repetam asta cu atat golul din sufletul meu crestea, aproape ca nu mai aveam puterea sa cred in miracole, intrebari , indoieli si incrtitudinii imi framantau sufletul sub masca unui zambet perfect afisat pentru cei din jurul meu... Si totusi, imi spuneam, poate... si totusi poate exista Mos Craciun... si totusi... poate imi voi primi miracolul meu de Craciun..... si desi am zambit amar la acest gand copilaresc, undeva in suflet am pastrat un colt de speranta...

In dimineata aceasta, iesind din casa am gasit la usa o cutiuta, frumos impachetata si cu o fundita rosie, este atat de draguta, am petrecut ore intregi astazi uitandu-ma la ea.... este atat de misterioasa ca si cel care a lasat-o... nu am indraznit sa o deschid de teama sa nu stric magia acestui moment, pentru ca azi vreau sa cred ca Mos Craciun exista si miracolele se intampla, vreau sa cred ca va veni o zi, cand fericirea si zambetul nu-mi vor mai fi doar o masca ci vor face parte cu adevarat din viata mea, vreau sa cred ca intr-o zi toate incertitudinile, suferinta si durerea din sufletul meu vor disparea, vreau sa cred ca va veni o zi cand nu voi mai fi nevoita sa fac sacrificii, si vreau sa cred ca va veni ziua in care nu-mi vei mai lipsi, in care in voi continua viata fara sa ma gandesc la tine in fiecare clipa....

Anul acesta eu am avut miracolul meu de Craciun, cutiuta misterioasa cu fundita rosie care mi-a adus cel mai de pret lucru, Speranta!!!.....

 Va doresc sa aveti si voi parte de propriul miracol.... Sarbatori fericite!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu