vineri, 15 februarie 2013

Si ma intrebi cine sunt....


Si ma intrebi cine sunt... eu,sunt un inger nechibzuit care nu stie ce vrea, ce face sau de unde vine...si ma mistui incet si-mi ard sufletul cu sentimentele dulci care pururea-mi vor murdarii amintirile...

Si ma intrebi cine sunt... eu sunt un om cu un suflet multicolor reflectat in mii de cioburii mult prea ascutite, un om pentru care o clipa e de-ajuns pentru a iesi din clepsidra timpului si a observa ca oamenii nu sunt decât niste fire de nisip captive care se scurg dinspre cer spre pamânt si invers... si ma mistui incet si-mi ranesc sufletul cu sentimente nedorite de nimeni...

Si ma intrebi cine sunt... Eu, sunt o femeie care viseaza si se inalta,care uita sa viseze si cade,se inchide in intuneric si-apoi se-nalta din nou... si din nou, si din nou...se inalta intr-un zbor mereu prea inalt, mereu prea sus...

Si ma intrebi cine sunt eu... eu sunt... nu sunt... cine mai stie!!!....


2 comentarii:

  1. TOCMAI AM CITIT IN DESCRIERE CINE ESTI! ...si mi-a placut!"iubesc neconditionat si poate de-aceea sfarsesc mereu cu sufletul plin de durere... " fara durere nu ai putea aprecia cu adevarat clipele de bucurie, fericire!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ... fara durere nu putem aprecia clipele de bucurie!!... Va multumesc pt vizita facuta in casa mea virtuala si va doresc cat mai multe clipe minunate!!

      Ștergere