joi, 13 martie 2014

Trecutul meu e parte din mine!




Mult timp am crezut ca trebuie sa uitam trecutul pentru a merge mai departe, insa azi realizez ca trecutul nostu este identitatea noastra, toate lucrurile bune sau mai putin bune, toate deciziile gresite sau alegerile care ne-au schimbat viata intr-un mod pe care nu ni l-am dorit fac parte din noi, sunt lucrurile care au dus la formarea noastra ca oamenii, datorita experientelor din trecut am devenit oamenii de azi, iar daca nu ne place ce am devenit nu trebuie sa ne dorim sa schimbam trecutul, pentru ca oricum este imposibil, trebuie sa luptam sa schimbam prezentul.
In dimineata aceasta am citit ceva interesant scris de Steve Maraboli, despre trecut, el spune asa: trecutul meu nu m-a distrus si nu m-a invins doar ma facut mai puternic. Asa este trecutul ne face mai puternici!
Trecutul nu este ceva pe care sa il ascundem sau de care sa ne fie rusine, el trebuie doar sa ne aminteasca ca este intotdeaua loc de mai bine, de mai mult, de mai bun...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu