duminică, 9 martie 2014

Zi de primavara!


Privesc soarele şi el îmi zâmbeşte… este zi de primăvară după atât de multe zile ploioase. Razele soarelui îmi incalzesc trupul si sufletul... zambesc gandind ca cel mai frumos surâs de primăvară este o simfonie a iubirii si un cer senin,albastru ca floarea de “nu ma uita”…

Astazi m-am trezit cu ganduri frumoase,linistite, azi m-am trezit din vis intr-o zi cu cer senin, imens si greu de atata soare, un cer albastru care sper sa imi aduca pacea sufleteasca de care am atata nevoie dupa atatea nereusite, si sperante frante,... voi trai aceasta zi ca pe o nouă experiență și nu cu gândul la trecut, la ziua din urmă, voi privi aceasta zi ca si cum ar fi prima zi, prima zi din restul vietii mele, ziua din care voi incepe sa-mi cladesc alte sperante, alte vise ... azi voi privi cu incredere spre viitor!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu