vineri, 4 ianuarie 2013

Noapte alba si fum de tigara

Intre patru pereti tristi dainuieste o liniste dementiala…tremur si soapte… La caderea noptii ma cuprinde un  fior puternic,o melancolie ametitoare….Un urlet mut imi inunda inima si-mi coboara in vene… Vad doar chipul tau, ce a lasat in urma lui o inima pustie... Imi amintesc atatea lucruri atatea ganduri apasatoare ce ma framanta…Mai departe de cuvinte si tot ce astern pe o foaie… a fost doar o iluzie…Tot ce mi-a ramas au fost visuri spulberate, un dor ucigas imi mistuie inima si ma inec in propriile lacrimii, oare pentru cat timp te voi iubi, pana cand imi va fi dor de tine, oare imi va trece vreodata?!!... În noaptea asta gândurile mele vreau să-mi tacă… În noaptea asta vreau să fiu doar eu şi tăcerea….Vreau să mă ascund după cele mai negre cuvinte şi să nu apar decat atunci cand te voi fi uitat ... de ce nu ai luat toata iubirea asta care zace in mine??!... Sunt incapabila sa-mi continui viata, fac aceleasi lucruri zi de zi  ma refugiez in acelasi pat...cu aceeasi muzica, doar tigarile ce le am schimbat.... in pumni imi sugrum inima pana ce i se scurg bataile pe covor si se amesteca cu petele de cafea... . in final e doar o noapte alba si tot ce imi doresc e sa ma pierd cu tine in fumul de tigara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu