luni, 7 ianuarie 2013

Cheia fericirii



Daca ti s-ar darui o cheie magica care ar putea deschide orice usa, o cheie care sa-ti permita sa-ti gasesti fericirea si implinirea?!.... ar fi minunat nu?!... si totusi daca ne oprim un moment vom realiza ca toti detinem aceasta cheie inca de la nastere, insa nu totii invatam sa o folosim, aceasta cheie magica este darul vietii, este puterea si vointa noastra de a razbate in viata, dorinta de a ne implini visele si puterea de a lupta pentru ele...

Un  pasaj dintr-o scrisoare mi-a reamintit de aceasta cheie magica, pe care voi incerca sa o folosesc mai mult decat am facut-o pana acum ... amintiti-va ca si voi detineti aceasta cheie trebuie numai sa invatati sa o folositi....



                   Draga mea,


  " Am fost binecuvantat cu prezenta ta in viata mea, acum ca am plecat e timpul sa-ti predau aceasta cheie, e un simbol al capacitatilor tale de a debloca orice usa pe calea ta spre fericire, reprezinta o cheie de aur, o oportunitate si potential, alege intelept cum sa o folosesti. Probabil nu erai constienta dar cheia asta a fost cu tine toata viata ta, dar nu ai invatat inca cum sa o folosesti. Nu uita ca orice ai vrea sa realizezi in viata ai cheia sa faci acel lucru, e aceiasi cheie care iti permite sa gasesti fericirea si implinirea in aceasta viata si cu care ii poti binecuvanta pe altii, adu-ti aminte intotdeauna ca aceasta cheie iti apartine in exclusivitate si ori de cate ori te gasesti invinuindu-i pe altii din cauza problemelor tale, priveste cheia si aminteste-ti ca tu singura iti creezi propria viata si ca tu singura decizi ce usi va deschide aceasta cheie....."






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu