miercuri, 16 ianuarie 2013

Ultimul vis



Mai am doar o lacrima ce sta in coltul ochiului asteptand o clipa pentru a se pravali, doar un gand ce alearga pretutindeni si nicaieri , s-au dus toate durerile si furtunile din ultima vreme, m-am privit adanc in ochii pana in suflet si am decis sa ma eliberez de toata povara pe care am purtat-o atata timp.... mi-am facut curat in suflet, am maturat toate dezamagirile, am pus intr-un sac negru de plastic toate durerile, toate ranile, uitarile si necuvintele, iar amintirile le-am asezat in sertarul de jos al sufletului, amintirile frumoase insa le-am asezat in sertarul de sus in asa fel incat sa ajung mai usor la ele, singurul lucru cu care nu stiu inca ce sa fac esti tu... poate ca a venit momentul sa pleci, iti voi pregati bagajele!!!.... Ti-am pus in valiza toate necuvintele, toate neiubirile, toate neimbratisarile, stai linistit, ti-am pus si camasile, voi pastra insa toate cuvintele, toate iubirile, toate imbratisarile, voi pastra si camasa ta preferata, asta pentru ca ai spus ca imi vine mai bine mie.... 

A venit seara iar eu ma plimb in voie prin sufletul meu, e atata spatiu acum, si parca e prea gol,prea pustiu, ma obijnuisem cu dezordinea pe care o creai , ma uit in jur si nu vad haine imprastiate, nici cani de cafea murdare, nici macar cuvintele pe care le aruncai oriunde.... in jurul meu e nimic acum, e gol.... iar eu ma simt ca un ocean strivit de ultima  lacrima pravalita din coltul ochiului.... privesc in jur si vad intr-un colt cateva cioburi ale viselor sparte in care mi-am taiat de-atatea ori gandurile, si observ ca in mijlocul lor se afla inca un vis intact, e acolo, asteapta doar sa-l ridic ... 


P.S  mai am un ultim vis, de azi incep sa-l traiesc!!...

Un comentariu: