vineri, 16 noiembrie 2012

Cine sunt eu?!

 Cine sunt eu? ... eu sunt o fata care vrea mai mult de la viata, poate ca sunt cineva care doreste imposibilul...  sunt o jumatate pierduta printre alte mii de jumatati...Si, v-ati intrebat cine sunt eu? ...Eu sunt eu...  cu bune si cu rele sunt o raza de lumina care lumineaza o perioada si apoi, apune....Cine sunt eu? Sunt o fiinta efemera. Sunt un pumn de nisip in bataia vantului. Cand sunt fericita, sunt un curcubeu pe cerul albastru. Iar cand plang, sunt o picatura ce se varsa in mare... Sunt un suflet care incearca sa-si gaseasca o cale spre lumina. Si cand o gaseste, sa o si pastreze. 

 Sunt un fluture prins in causul unei palme si as vrea…oh, as vrea sa-mi iau zborul. Vreau sa-mi intind aripele si sa zbor spre neant. Sa simt vantul cum ma mangaie, sa simt stropii de ploaie cum cad picatura cu picatura pe corpul meu. Si eu mai sunt o pana in bataia vantului. Plutesc usor, usor… spre infinit. Spre nicaieri... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu