joi, 8 noiembrie 2012

La multi ani, mie!!

    E ziua mea  ....de cand m-am trezit au inceput gandurile: De ziua mea trebuie sa fac anumite lucruri. Pentru ca asa se face. Trebuie. In primul rand sa fiu, la dispozitia tuturor. Non stop. Nu prea se face sa nu raspund la telefon de ziua mea, nu prea se face sa nu port conversatii politicoase de ziua mea. Multa lume  poarta– dupa ce-mi zic la multi ani si eu multumesc – conversatii politicoase. Gen:”e, si cum te simti azi?” Nu pot sa raspund:”Pai mi-a crescut rata la banca, mi-a zgariat unul masina, sunt cam stresata si obosita, ma enerveaza nu-stiu-care”. Raspunsurile mele trebuie sa fie “excelent, super, ce ma bucur ca-i ziua mea, mirific, tot mai bine”. Moaca trebuie sa-mi  fie cuprinsa de un zambet exuberant. Ca asa trebuie de ziua mea.  ..... Ce mai conteaza, e ziua mea… O sa  fiu atenta sa nu am  ceva intre dinti pentru ca voi zambi – obligat toata ziua!!





Un sincer si calduros La multi ani! tuturor celor care isi sarbatosesc ziua onomastica! Ingerii Mihail si Gavril sa iti calauzeasca pasii, sa iti aduca bucurie in suflet si sa fie intotdeauna cu tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu