sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Si te-am iubit si te-am mintit ...si ne-am mintit ca ne-am iubit!!!

Ma intreb, cand m-ai iubit mai mult?? Atunci cand iubirea mea era completa,intreaga si pura,arzand cu flacara vie si patimas,sau cand,trasformata in scrum veritabil,a devenit mai valoroasa ca flacara insasi?!M-ai iubit cand ma chinuiam sa-ti storc de pe buze cuvinte?! cuvinte fara de care credeam ca nu pot trai, fara sens era vesnica mea intrebare"ma iubesti?", nu am primit nicicand un raspuns real, doar l-am visat, mi l-am imaginat, of si cat imi doream atunci sa ma iubesti!!... Sarutul tau mirosea am parfum de dama si ma trezeam purtand un nume strain,cum la fel de ”strain” imi zambea adevarul schimbat pe-o minciuna... atat de mult te-am iubit incat ti-am oferit sufletul in bucati pana ce nu a mai ramas nimic de oferit, pana ce intr-o zi am realizat ca am ramas doar  cu un pumn de minciuni... adevarul nu voi sti nicicand unde sa-l caut, si totusi ma-ntreb, cand mai iubit mai mult???!!...

Ma intreb cand te-am iubit mai mult!? Cand imi prindeam dezamagirile intr-un colier la gat si-mi asezam dorintele naive,sub perna,seara? Mi-am asteptat mult timp randul la iubire, pana intr-o zi...cand nu l-am mai dorit.Te-am iubit cand te-am imbracat in cuvinte,te-am iubit cand te-am dezbracat de haine,te-am iubit in vis si-n realitate, disperat si uneori frustrant,cu sufletul sectionat in mii de bucatele.Te-am iubit si m-am legat de iubire printr-un lant de sperante si iluzii,cu ganduri inecate in tamplele-amortite,cu vise abia soptite pe buze.Si totusi...cand te-am iubit mai mult? Te-am mintit sfidator,cu aceeasi masura cu care te-am iubit...


 

      Si te-am iubit si te-am mintit...tu m-ai mintit si m-ai iubit ...si ne-am mintit ca ne-am iubit!!!  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu